Jons

meta-ads

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם

הכירו מקרוב את יתרונות הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם. זו לא המלצה זו חובה עבור כל עסק להיות שם.

התחברו עם מומחה לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם ותהנו מהגדלת המכירות בעסק, אל תהססו! זה עובד.

שלום לך

רוצה להתייעץ לגבי הקמפיין שלך?

מתחילים לפרסם בפייסבוק ואינסטגרם.

החלטה נכונה! עכשיו נשאר לנו להבין איזה סוגי קמפיינים יממשו את המטרה של העסק.

קמפיין מודעות

להציג את המודעות שלך לאנשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לזכור אותן.

מיועד ל:

  • תפוצה – אפשר להגיע למספר המרבי של אנשים שאולי יתעניינו במותג שלך.

 

  • הגברת המודעות למותג – אפשר להגיע לאנשים בעלי סבירות גבוהה יותר לזכור את המותג שלך.

 

  • צפיות בסרטונים – אפשר להגיע לאנשים בעלי סבירות גבוהה יותר לצפות בסרטון שלך.

 

  • מודעות למיקום של חנות – אפשר להגיע לאנשים על ידי שימוש במיקום הפיזי של העסק, הארגון או קבוצת החנויות שלך.

 

קמפיין תנועה

לשלוח אנשים ליעד, למשל לאתר, לאפליקציה או לאירוע שלך בפייסבוק

מיועד ל:

  • קליקים על קישור – אפשר לגרום לאנשים ללחוץ על קישור לאתר, לאפליקציה או לאירוע שלך בפייסבוק.

 

  • צפיות בדף נחיתה – אפשר לגרום לאנשים לעיין בתכנים בדף הנחיתה שלך.

 

  • Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp – אפשר לשלוח אנשים ל-Messenger, לאינסטגרם או ל-WhatsApp כדי שיתחילו איתך שיחה.

 

  • שיחות – אפשר לעודד אנשים שאולי מתעניינים בעסק שלך להתקשר אליך.

 

קמפיין מעורבות

המטרה היא לקבל עוד הודעות, רכישות דרך התכתבות, צפיות בסרטונים, מעורבות בפוסטים, לייקים בדף ותגובות לאירועים.

מיועד ל:

  • Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp – אפשר להגיע לאנשים בעלי סבירות גבוהה יותר לצפות בסרטון שלך.
  • צפיות בסרטונים – אפשר להגיע לאנשים בעלי סבירות גבוהה יותר לצפות בסרטון שלך.
  • מעורבות בפוסט – אפשר לגרום לאנשים ליצור אינטראקציה עם הפוסטים שלך.
  • המרות – מטרה זו תאפשר לך לגרום לאנשים לצפות בתוכן, ליצור קשר עם העסק שלך, להוסיף מוצרים לרשימת משאלות או לנקוט בפעולה אחרת באתר או באפליקציה שלך.
  • שיחות – אפשר לעודד אנשים שאולי מתעניינים בעסק שלך להתקשר אליך.

 

קמפיין לידים

לאסוף לידים לעסק או למותג שלך.

מיועד ל:

  • טפסים מידיים – אפשר למצוא אנשים שמוכנים לשתף את הפרטים שלהם ליצירת קשר ופרטים אחרים על ידי מילוי טופס.
  • Messenger ואינסטגרם – אפשר למצוא אנשים שמוכנים לשתף את הפרטים שלהם ליצירת קשר ופרטים אחרים בצ’אט.
  • המרות – אפשר לעודד אנשים לשתף את הפרטים שלהם ליצירת קשר, למלא טפסי רישום, לשלוח טפסי מועמדות או לבצע פעולות אחרות באתר או באפליקציה שלך.
  • שיחות – אפשר לעודד אנשים שאולי מתעניינים בעסק שלך להתקשר אליך.

קמפיין קידום אפליקציה

למצוא עוד אנשים שיתקינו את האפליקציה שלך וימשיכו להשתמש בה.

מיועד ל:

  • התקנות אפליקציה – אפשר לעודד אנשים לבצע רכישות באפליקציה או לנקוט בפעולה אחרת באפליקציה שלך.

 

  • אירועי אפליקציה – אפשר לעודד אנשים לבצע רכישות באפליקציה או לנקוט בפעולה אחרת באפליקציה שלך.

קמפיין מכירות

למצוא אנשים שסביר שיקנו את המוצר או השירות שלך.

מיועד ל:

  • המרות – אפשר לעודד אנשים להוסיף פריט לעגלת הקניות שלהם, לבצע רכישה, להתחיל מינוי, או לנקוט בפעולה אחרת באתר או באפליקציה שלך.
  • מכירות מהקטלוג – רוצה לעודד אנשים לקנות מוצרים או שירותים מהקטלוג שלך?
  • Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp – רוצה לעודד אנשים ליזום רכישה דרך Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp?
  • שיחות – אפשר לעודד אנשים שאולי מתעניינים במוצרים שלך להתקשר אליך.

דברו איתנו !

שיחה קצרה ואתם שם.

שליחת הודעה
שלום לך👋
איך אפשר לעזור?
0723922572