Jons

התחילו לפרסם בגוגל וקבלו 1500 ₪ מתנה

google_ads-icon

פרסום בגוגל

בעזרת אנשי שיווק מבריקים, טכנולוגיה ויצירתיות אנו מייצרים קמפיינים מוצלחים פעם אחר פעם.

חיבור לשותף Google Partners

הצטרפו וגלו תובנות חדשות לעסק שלכם, החזר השקעה גבוה וחסכון בתקציב הפרסום.

אנו חברה שעברה הסמכות מקצועיות של גוגל. היכולת שלנו לעזור ללקוחות לזהות הזדמנויות צמיחה חדשות ולשמור על ההצלחה שלהם בעקביות זה יתרון לכל עסק.

יצירת קשר !

שיחה קצרה ואתם שם.

סוגי מסעות הפרסום בגוגל

רשת החיפוש של גוגל (GSN)

הפרסום הממומן ברשת החיפוש הוא בעצם שירות מודעות המתחלק ל 3 מודעות בחלק העליון של דף החיפוש ו2 מודעות בחלק התחתון של הדף. המיקום של המודעה נקבע על ידי הצעת מחיר לקליק, איכות המודעה ואיכות החשבון, כאשר מגדירים מחיר לקליק גוגל לא מחייבים על כל הופעה של המודעה אלא רק על קליק (משתמש לחץ על המודעה ונכנס לאתר).

רשת המדיה של גוגל (GDN)

פרסום ברשת המדיה היא אופציה נהדרת להגברת מודעות המותג ולהיפתח לקהלים עצומים ברחבי הרשת.

בנוסף גוגל מאפשרים לנו לשווק מחדש לקהלים שכבר נכנסו לאתר שלנו. זאת אומרת כשלקוח נכנס לאתר אחר בו ישנם מודעות פרסומיות כמו אתרי החדשות ואתרים עם תנועה גדולה בדרך כלל, אפשר להכניס מודעה מעוצבת בתוך התוכן של אתרים אלו.

דרך נוספת היא שיווק מחדש לרשת החיפוש בו אפשר לפרסם לקהל שנצבר אצלנו.

פרסום בגוגל שופינג

בשנים האחרונות גוגל פיתחה מנוע לפרסום מוצרים, מוצרים פיזיים הנמכרים בחנויות, זוהי אופציה נהדרת להגדיל מכירות בחנויות אינטרנטיות, מודעות אלו מציגות תמונה של המוצר, כותרת ותיאור, מחיר, ביקורת כוכבים ודמי משלוח.

 סקירה כללית על האפשרויות תעזור לך להגיע לתובנות מדויקות יותר עבור העסק שלך.

כרטיסי מוצר חינמיים מאפשרים לפרסם את המוצרים שלנו בפלטפורמות השונות של Google ובעיקר באיזור השופינג בחיפוש גוגל, ביוטיוב, בתמונות ועוד.

בדומה לתוצאות אורגניות באינדקס החיפוש של גוגל גם כרטיסי מוצר חינמיים לא כלולים במחיר לקליק והם חינמיות לחלוטין. כדיי להציג כרטיסי מוצר חינמיים יש להעלות פיד מוצרים לחשבון הסוחר שלכם. יתכן שביקורות ומידע חיוני נוסף יסרק לתוך כרטיסיית המוצר.

מודעות שופינג מעניקות לעסקים בכל גודל לפרסם מגוון רחב של מוצרים, מודעות אלו עוזרות לבעלי חנויות להגיע לקהלים נכונים המחפשים את המוצר שהם מוכרים בחנויות האונליין והאופליין שלהם. מודעות שופינג מוצגות בדרך כלל בחלק העליון של החיפוש עם תמונה, שם המוצר, מחיר, עלות משלוח, ביקורות (אם קיים) ועוד מידע חיוני על המוצר.

ישנם מוצרים שגוגל אוסרים בפרסומם לדוגמה: תוכן למבוגרים, כלי נשק, אלכוהול, טאבאק וחומרים אסורים לפי חוקי המדינה.

רימרקטינג מאפשר לכם להציג מודעות למשתמשים שביקרו באתר שלכם בעבר, ולהתאים אישית את המודעות על סמך הקטע באתר שבו הם ביקרו. בעזרת מודעות דינמיות לרשת המדיה למפרסמים בתחום הקמעונאות, אפשר לקחת את תכונת הרימרקטינג צעד אחד קדימה ולהציג מודעות דינמיות לרימרקטינג, שכוללות פרטים ספציפיים של מוצרים שמותאמים לפעילות הקודמת של הלקוח באתר.

ביקורות של לקוחות זהו כלי בעל עוצמה רבה המפנה רוכשים לאחר הקנייה בחנות שלכם לדף שבו ניתן לדרג את חווית  הקנייה ואיכות המוצר.

כדיי להציג ביקורות של לקוחות במודעות שופינג נדרש ביצוע טכני בעמוד התשלום באתר ולהציג תג של ‘Google ביקורות צרכנים’, כדי להראות שאתם משתתפים בתוכנית. התג מאפשר להציג את דירוג העסק שלכם וקישור לדף הנחיתה של דירוג העסק. התג גם מאפשר לקונים לראות מה לקוחות אחרים אמרו על החוויה באתר.

כרטיסים חינמיים למוצרים מקומיים זהו פתרון נהדר לחנויות אופליין המעוניינים להציע את המוצרים שלהם ללקוחות בקרבת מקום

תוכנית זו עדיין לא פתוחה לחנויות בישראל

 

התוכנית ‘דירוגי מוצרים’ מאפשרת לכם להציג ביקורות מצטברות על המוצרים שלכם ללקוחות שקונים ב-Google. דירוגי מוצרים מוצגים במודעות ובכרטיסי מוצר חינמיים. הם מופיעים כדירוגים של 1 עד 5 כוכבים ומראים גם את המספר הכולל של ביקורות על המוצר.

כדי להשתתף ב’דירוגי מוצרים’ צריך שיהיו לכם לפחות 50 ביקורות ביחס לכלל המוצרים שלכם.

ארגונים יכולים לספק בנכסים הדיגיטליים שלהם אפשרויות חיפוש והמלצות באיכות של Google, וכך להגדיל את מספר ההמרות ולצמצם את נטישת החיפוש, בנוסף הAPI הקמעונאי החכם הזה מסייע בעזרת בינה מלאכותית AI להגיע לתובנות המשפרות את ביצועי המוצרים בחיפוש, לצבור לקוחות וקהלים חדשים.

קמפיין וידאו ופרסום ביוטיוב

וידאו פרסומי ביוטיוב מאפשר להגיע ללקוחות כאשר הם שומעים את המוזיקה האהובה עליהם, צופים בקורס שלהם ועוד, השירות מאפשר מעקב אחר צפיות בסרטון, מעקב אחר אורך הצפייה בסרטון ולמקד את הפרסום לנושאים בהם יש התעניינות במוצר או השירות שלכם.

קמפיין דיסקברי

דיסקברי זה אזור החדשות באפליקציית גוגל למובייל. זהו המקום בו גוגל מציגה תוכן רלוונטי ומותאם לפי תחומי עניין. עוד אפשרות בקמפיין דיסקברי הוא פרסום הודעות דואר אלקטרוני ב gmail המאפשר לפרסם קטלוג מוצרים או כל הודעה מעניינת ומעוצבת של העסק שלכם.

קמפיין מקסימום ביצועים

מקסימום ביצועים מאפשר לפרסם במגוון הפלטפורמות של גוגל. ממודעות חיפוש אל וידאו ממומן ביוטיוב ומוצרים בשופינג ובדיספליי.

קמפיין חכם SMART

קמפיין SMART נועד לעסקים קטנים הרוצים להפעיל קמפיין באופן אוטומטי. קמפיין זה כרוך בסיכון מכיוון שאופציות הניהול שלו דלות ולרב הביצועים שלו יהיו פחות טובים.

קמפיין להורדת אפליקציות

קמפיין להורדת אפליקציה היא אופציה מאפשרת להוריד אפליקציה ישירות ממנוע החיפוש של גוגל ומGOOGLE PLAY במובייל.

איך עובד פרסום בגוגל?

גוגל מאפשרת למומחי שיווק ליצור מודעות שיופיעו ברחבי האינטרנט, וכך להגיע ללקוחות בדיוק ברגעים שבהם הם מתעניינים במוצרים ובשירותים שהעסק שלכם מציע. ניתן לבחור מילות מפתח, מיקום ספציפי, זמנים להצגת מודעות, להגדיר תקציב ולמדוד את ההשפעה של המודעה.

מגדירים את יעדי הקמפיין, זו המטרה שנרצה להשיג מהפרסום בגוגל. זה יכול להיות פניות להצעת מחיר, רכישת מוצרים, מודעות למותג, תנועה לאתר וקידום אפליקציה.

בוחרים את מילת המפתח שנרצה להופיע בה ברשת החיפוש של גוגל, לדוגמה:

” פרסום עסק בגוגל “ 

והמודעה תופיע למי שמחפש את המילה הזו.

קובעים את האזורים שבהם נרצה לפרסם, לדוגמה: חיפה, תל אביב, באר שבע. ניתן להגדיר רדיוס וקילומטר סביב עיר ולשלול תנועה מאזורים ספציפיים.

מתזמנים את זמני הצגת המודעות, למה זה טוב? ניתן לכוון את הצגת המודעות לשעות פעילות העסק או לא להציג בכלל בזמני עומס.

בוחרים תקציב יומי, חודשי או כללי עד למימוש. הסכום קובע את מידת ההשפעה של הפרסום על העסק לצד טכניקות מקצועיות.

מסגננים מודעה באיכות מצוינת עם כל התוספות הרלוונטיות כמו מספר טלפון, יתרונות העסק וכדומה, ומתחילים להופיע בגוגל

איך עובד פרסום בגוגל?

גוגל מאפשרת למומחי שיווק ליצור מודעות שיופיעו ברחבי האינטרנט, וכך להגיע ללקוחות בדיוק ברגעים שבהם הם מתעניינים במוצרים ובשירותים שהעסק שלכם מציע. ניתן לבחור מילות מפתח, מיקום ספציפי, זמנים להצגת מודעות, להגדיר תקציב ולמדוד את ההשפעה של המודעה.

מגדירים את יעדי הקמפיין, זו המטרה שנרצה להשיג מהפרסום בגוגל. זה יכול להיות פניות להצעת מחיר, רכישת מוצרים, מודעות למותג, תנועה לאתר וקידום אפליקציה.

בוחרים את מילת המפתח שנרצה להופיע בה ברשת החיפוש של גוגל, לדוגמה:

” פרסום עסק בגוגל “ 

והמודעה תופיע למי שמחפש את המילה הזו.

קובעים את האזורים שבהם נרצה לפרסם, לדוגמה: חיפה, תל אביב, באר שבע. ניתן להגדיר רדיוס וקילומטר סביב עיר ולשלול תנועה מאזורים ספציפיים.

מתזמנים את זמני הצגת המודעות, למה זה טוב? ניתן לכוון את הצגת המודעות לשעות פעילות העסק או לא להציג בכלל בזמני עומס.

בוחרים תקציב יומי, חודשי או כללי עד למימוש. הסכום קובע את מידת ההשפעה של הפרסום על העסק לצד טכניקות מקצועיות.

מסגננים מודעה באיכות מצוינת עם כל התוספות הרלוונטיות כמו מספר טלפון, יתרונות העסק וכדומה, ומתחילים להופיע בגוגל

קצת נתונים מהקמפיינים שלנו

יצרנו קמפיינים לחברת מוצרי ניקיון שכמובן לא נפרסם את שמה, מהתמונה מטה אפשר ללמוד שהיו 12.1k קליקים, ערך המרה עמד על 73.1K ש”ח, והוצאות פרסום 14.5K ש”ח בחודש ינואר 2024, סה”כ החזר השקעה פי 5.03 על הוצאות הפרסום בגוגל.

חנות תכשיטים המוכרת את מוצריה באנגליה השקיע 1680 פאונד וקיבלה סה”כ 105 מכירות באתר על סך 11.7K פאונד בחודש דצמבר 2023. עלות רכישת מוצר באתר האונליין של החנות עלתה בחודש זה 15.96 פאונד, החזר השקעה פי 6.97 על הוצאות הפרסום הממומן בגוגל.  

עורך דין הוצאה לפועל שדרג אצלנו את אתר האינטרנט שלו, כשהאתר היה מוכן, עורך הדין קיבל את המלצתנו לפרסם בגוגל, וזו התוצאה: 221 קליקים על המודעה שהם בסך הכל 22.69% מהחשיפות על מילות המפתח אותם אנו מפרסמים. עורך הדין שלנו קיבל 138 שיחות טלפון בחודש אוגוסט 2023, וההוצאה שלו הייתה 6190 ש”ח על הפרסום הממומן בגוגל. אם נחלק את העלות עם שיחות הטלפון נקבל שעלות לשיחה הסתכמה ב44.85 ש”ח בלבד.

לקוח בתחום התיירות הגיע אלינו עם תקציב פרסום של 7000 ש”ח בחודש, סידרנו לו דף נחיתה מהפנט והתחלנו לפרסם בגוגל, התוצאה היא שבחודש הראשון (אוגוסט 2022) הגענו ל128 לקוחות שהשאירו פרטים בדף הנחיתה,  הלקוח קיבל בנוסף 137 שיחות טלפון, וההוצאה החודשית עמדה על 6250 שקלים.

קצת נתונים מהקמפיינים שלנו

יצרנו קמפיינים לחברת מוצרי ניקיון שכמובן לא נפרסם את שמה, מהתמונה מטה אפשר ללמוד שהיו 12.1k קליקים, ערך המרה עמד על 73.1K ש”ח, והוצאות פרסום 14.5K ש”ח בחודש ינואר 2024, סה”כ החזר השקעה פי 5.03 על הוצאות הפרסום בגוגל.

חנות תכשיטים המוכרת את מוצריה באנגליה השקיע 1680 פאונד וקיבלה סה”כ 105 מכירות באתר על סך 11.7K פאונד בחודש דצמבר 2023. עלות רכישת מוצר באתר האונליין של החנות עלתה בחודש זה 15.96 פאונד, החזר השקעה פי 6.97 על הוצאות הפרסום הממומן בגוגל.  

עורך דין הוצאה לפועל שדרג אצלנו את אתר האינטרנט שלו, כשהאתר היה מוכן, עורך הדין קיבל את המלצתנו לפרסם בגוגל, וזו התוצאה: 221 קליקים על המודעה שהם בסך הכל 22.69% מהחשיפות על מילות המפתח אותם אנו מפרסמים. עורך הדין שלנו קיבל 138 שיחות טלפון בחודש אוגוסט 2023, וההוצאה שלו הייתה 6190 ש”ח על הפרסום הממומן בגוגל. אם נחלק את העלות עם שיחות הטלפון נקבל שעלות לשיחה הסתכמה ב44.85 ש”ח בלבד.

לקוח בתחום התיירות הגיע אלינו עם תקציב פרסום של 7000 ש”ח בחודש, סידרנו לו דף נחיתה מהפנט והתחלנו לפרסם בגוגל, התוצאה היא שבחודש הראשון (אוגוסט 2022) הגענו ל128 לקוחות שהשאירו פרטים בדף הנחיתה,  הלקוח קיבל בנוסף 137 שיחות טלפון, וההוצאה החודשית עמדה על 6250 שקלים.

דברו איתנו !

שיחה קצרה ואתם שם.

שליחת הודעה
שלום לך👋
איך אפשר לעזור?
Call Now Button0723922572